Saturday 14 October 2017

Kunnskap Til Handling Forex Trading Kurs


FINANSIELL FRIHET GENNEM FOREX Av Greg Secker og Chris Weaver Den hellige gral for handel med pengemarkedene, quotFinancial Freedom gjennom Forexquot fra verdens første nr. Handelsmann og coach, Greg Secker. Denne banebrytende boken er laget for folk som vil ha ekte, håndgripelige livsforandrende handelsstrategier. Denne boken er første i sitt slag som tar faktiske velprøvde handelsstrategier som du kan implementere umiddelbart for å begynne å produsere en solid inntekt. FORSIKTIG Å KOMME TIL EN SEMINAR Se vårt tilbud på Forex Tradingquot Webinar fra ditt eget hjem. Vårt webinar vil fortell deg hva valutahandelen handler om, hvordan profesjonelle handelsmenn fortjener handel, hvordan du holder risikoen lav, betydningen av Risiko vs Belønning og mye mer. Hvis du ønsker å bli varslet når neste webinar er planlagt, vennligst fyll ut skjemaet under med ditt navn og din e-postadresse. Kjennskap til handlingsanmeldelse - Testimonials - Hva Nyutdannede Setter Kunnskap til Handling Sør-Afrika Forex, handlet riktig, er den raskeste måten å bli økonomisk uavhengig og avslutte dagjobben. Greg Secker, verdensberømt multi-millionær valuta handelsmann og rikdom coach - grunnla kunnskap til handling i 2003 for å hjelpe deg til å endelig bryte fri fra tiden er penger felle. Siden da har Greg Secker og hans team av elite Forex Trader Trainers endret livene til tusenvis av mennesker fra London til Sydney. Gi dem ferdighetene til å være økonomisk fri, ta kontroll over sine liv og aldri å bekymre seg for deres fremtid, noen gang igjen. Og nå Gregs dynamiske Forex strategier sparker opp en storm i Sør-Afrika Her presenterer vi noen ekte testimonials fra våre kandidater. Min beste handel til dato, jeg er ikke sikker på om det var nybegynnerflaks, men det var omtrent 10. Jeg heter Bhadra Ranchib, jeg er foreleser ved Cape Peninsula University of Technology. Greg Secker arrangerte et seminar i Cape Town i juli. Jeg bestemte meg for å delta, da jeg alltid leter etter nye muligheter. Blant strategiene Kunnskap til handling underviser er pivotene og inntektsgeneratorene. Jeg har vært konsekvent i å holde fast ved disse. Det passer inn i timeplanen min, med tanke på at jeg jobber fulltid, holder jeg meg til langsiktige handler. Dette pleier jeg å gjøre om morgenen før jeg går på jobb, den eneste tiden jeg overvåker handler om kvelden. Min beste handel til dags dato, jeg er ikke sikker på om det var nybegynnerflaks, men det var omtrent 10. Selvfølgelig etter det gikk det ned, i gjennomsnitt gjør jeg mellom 1 og 2. Det jeg har lært på dette kurset, er å være konsistent. Jeg forteller alltid at folk bare er konsekvente, det kommer til å bygge over tid. Det kan ikke være neste måned, men konsistens bygger tilbake i fremtiden. Det er undersøkelsen, dybden av organisasjonen, måten materialet presenteres som er tilgjengelig, og hvis du har et problem, er det alltid noen som kan hjelpe deg. For noen år siden var jeg en advokat, jeg var en full tid eiendom advokat. Med det endrede økonomiske klimaet bestemte jeg meg for at det var en god tid å forlate og finne andre ferdigheter til å finpusse. Jeg har sett på mange forskjellige muligheter de siste fire årene eller så, og snublet over handel for to måneder siden. Jeg handler mandag til fredag, for det meste tidlig morgen. Jeg finner det som fungerer veldig bra her, på grunn av tidsforskjellen mellom Storbritannia og Sør-Afrika. Jeg fant kunnskap til handling gjennom en venn av meg, som anbefalte jeg går på kurset og finn ut hva det handler om, som jeg gjorde. Vi ble trent av en fantastisk trener på kunnskap til handling som kommer ut fra London, Tom Franklin. Han var inspirerende, helt lidenskapelig om hva han gjorde. Jeg bestemte meg for at handel var for spennende å ignorere. Jeg deltok på kurset i midten av oktober, jeg har vært trading siden da i ca to måneder nå. Det er fortsatt nytt og jeg blir kjent med programvaren, men jeg har fått føttene mine våte. Min beste handel hittil har vært en inntektsgenerator, handlet lenge på Swissie, som skjedde forrige uke. Jeg skrev ut skjermen og stakk den opp på veggen. Det beste for meg å bli kjent med organisasjonen Kunnskap til handling, har vært støtten. I tillegg er det forskning, dybden av organisasjonen, måten materialet presenteres som er tilgjengelig. Og hvis du har et problem, er det alltid noen som kan hjelpe deg. Fornemmelsen at det alltid er noen du kan spørre om du føler deg isolert eller fast, det er alltid et svar. Jeg håper å oppnå økonomisk uavhengighet. Jeg elsker å jobbe uavhengig av noen andre. På egen hånd setter jeg mitt eget rammeverk for min suksess. Og gjennom det å oppnå min egen økonomiske uavhengighet. De er en svært profesjonell organisasjon, og fordi de lytter til tilbakemeldingene, finner jeg at de er mer seriøse om hva de gjør og tjenestene de tilbyr. Dette er mitt fjerde kurs med kunnskap til handling hva jeg vil at alle skal vite om kunnskap til handling er at de er ekstremt profesjonelle alle som lærer oss, er veldig klare og klare i å undervise alle de forskjellige strategiene. Men også kunnskap til handling tar hensyn til kommentarene mottatt av delegatene, for eksempel - jeg fant ut at jeg ikke visste hvordan jeg bruker ETX-rommet, og nå har en ny del av kurset blitt introdusert for å faktisk lære folk veldig spesifikt hvordan å bruke den. Jeg la også merke til at kort tid etter at jeg kommenterte at seminarene skulle bli for store, igjen kunnskap til handling ga oppmerksomhet og kondenserte klassestørrelsene som gjør handelslærerne mer tilgjengelige. De er en svært profesjonell organisasjon, og fordi de lytter til tilbakemeldingene, finner jeg at de er mer seriøse om hva de gjør og tjenestene de tilbyr. Ive fant faktisk Forex trading kurset veldig nyttig og materialet var veldig godt presentert. Presentatørene er alltid åpne for spørsmål og har vært ekstremt tålmodige. De sørget for at vi hadde en veldig god forståelse av hva som foregår i den virkelige handelsverdenen. Gjennom å studere formelbaserte strategier fant jeg faktisk at jeg har en god forståelse for hvordan de jobber, og nå vet jeg hvordan jeg skal bruke det for å lykkes i mitt eget liv. Jeg ble med Kunnskap til handling, så jeg kunne forstå hvordan jeg handler valutaer som en måte å supplere min eksisterende inntekt på. Hittil har treningen min grundig klargjort ting, det er blitt lagt til oss enkelt og i bitformede stykker som lett absorberes og blir mer spennende når det går. Jeg vil absolutt anbefale Forex trading kurset til noen - det er en livsforandrende opplevelse. Jeg er så spent at jeg tok muligheten til å utruste meg selv med disse ekstra livredskapene. Jeg synes det er viktig å være sjåføren i ditt eget liv og å være fullt autorisert, og jeg tror at dette kurset er veien for å oppnå det. Etter å ha tatt Forex trading kurset med kunnskap til handling, som var veldig stimulerende og veldig oppmuntrende - skjønte jeg at handel er mulig for den daglige personen. Hvis presentatørene kan gjøre det, kan vi gjøre det. Kunnskap til handling Ltd 1. etasje, Konvensjonstårn, Cnr of Heerengracht og Coen Steytler Street, Cape Town, 8001 Sør-Afrika kopi 2017 Kunnskap til handling Ltd Ansvarsfraskrivelse. Seminarene våre er rent lærerikt i naturen. Vi anbefaler ikke eller tipser noen handler som vises på et seminar. Alle handler demonstreres mens kunnskap til handlinger er kun for pedagogisk og illustrasjonsformål. Disse produktene er ikke egnet for alle investorer. Vennligst vær sikker på at du forstår risikoen som er involvert. Tråd: Kunnskap til handling - Prop course Jeg er ny på FOREX og dette forumet. Ikke sikker på om dette har blitt spurt før, men jeg lurte på om noen har donelooked i K2As prop course. Jeg ble ringt av disse gutta forrige uke for å snakke om et nytt Prop-kurs som de har. de gir mer avanserte strategier i det (enn det ultimate forex-kurset), og når du er ferdig, kan du være en handelsmann for K2A - de gir deg 20k av pengene sine for å handle med, og du får beholde 60 av fortjenesten . Uansett. hvis noen har noen tanker, id setter pris på det. Takk Ed. Du trenger bedre å samle mer informasjon om disse karene. Du vet aldri om de tingene de lovte å tilby. Hva er kursavgiften. Hva de lærer handelsmenn. Medlem siden Nov 2013 Innlegg 9 Vel. Jeg har hørt noen negative ting om disse gutta i forhold til deres grunnleggende kurs - det vil si at de prøver å selge andre kurs etc. Dette kurset, mens litt dårligere (7k), skal være bedre. Jeg skjønner at hvis du skal handle med pengene sine etter kurset, ville de ikke prøve å selge deg noe annet. De har gjort dette kurset i et år i Australia, og 2 år i Storbritannia tror jeg. Bare havent fant noen som har gjort det og kan fortelle meg om det. Bli medlem Aug 2011 Innlegg 493 Du snakker om K2A av Greg Secker Hvis du snakker om ham. Ikke. Vær så snill, bare ikke. Hes hvilken type fyr som gjør sin lønn fra å lære i stedet for å handle, hater jeg de slags folk, for det som kan virke som sosialt gode, blir raskt til noe ikke så søtt. Jeg mener, hvis du er villig til å betale ham flere tusen for crap-systemer. Jeg er i feil forretning. O Bare ikke, vær så snill .. Så jeg fortalte deg hva IKKE å gjøre. Heres noe du burde gjøre - Se på 2ndskiesforexs nettsted og lær et ton fra sine gratis artikler, så en gang du har gjort det. Bli med på en av hans kurs og bygg på den. Seriøst er Chris Capre bombemannen. Håper det hjelper, Apex. FX-Men Æresmedlem Bli medlem Sep 2010 Sted Peak District, UK Innlegg 2,405 Opprinnelig skrevet av ApexPredator Du snakker om K2A av Greg Secker Hvis du snakker om ham. Ikke. Vær så snill, bare ikke. Hes hvilken type fyr som gjør sin lønn fra å lære i stedet for å handle, hater jeg de slags folk, for det som kan virke som sosialt gode, blir raskt til noe ikke så søtt. Jeg mener, hvis du er villig til å betale ham flere tusen for crap-systemer. Jeg er i feil forretning. O Bare ikke, vær så snill. Så jeg fortalte deg hva IKKE å gjøre. Heres noe du burde gjøre - Se på 2ndskiesforexs nettsted og lær et ton fra sine gratis artikler, så en gang du har gjort det. Bli med på en av hans kurs og bygg på den. Seriøst er Chris Capre bombemannen. Håper det hjelper, Apex. Vel, generelt liker jeg innleggene dine, Apex, men jeg må si vær så snill å ikke kaste ord som hat. Du kjenner ikke Greg, jeg tviler på at du har tatt kurset hans, og det er ikke nyttig å kaste inn et slikt inflammatorisk, over-the-top språk, spesielt når du kommer på det fra en avstand. Jeg lærte fra kurset hans og er nå lønnsom og full tid, ved å se på den er en av de få på dette nettstedet som er. Så for all del ikke vær en fan av kurs, tenk at 2k er altfor dyrt (selv om det inkluderer mye mer enn de fleste), men sier et offentlig hat til noen for å tilby et dyrt kurs. Ikke opp til vanlig standard . Jeg er enig med din positive vurdering av Chris. Så du ser, jeg er ikke all gretten. Bli medlem Aug 2011 Innlegg 493 Jeg kommer til å holde min munn lukket fordi jeg vet mer enn du tror jeg gjør. Men takk for din målte respons Simon, jeg tror ikke du er gretten i det hele tatt, men Eddy spurte om noen har sett på K2A, og jeg har, og jeg var ikke veldig imponert. Jeg så på hans quotincome generatorquot system, som tilsynelatende var et av hans beste systemer. For en vits. Men likevel, det handler ikke egentlig om pengesiden av ting, jeg ville ikke være med å bli med på Anton Kreils Instutrade kurs for eksempel som er like dyrt fordi jeg på slutten av dagen stoler på Anton og hans evner på samme måte som jeg stoler på Chris og hans evner. Legg merke til hvordan han har 100 misliker på videoen, jeg har ikke engang tømt ham ned ennå. Det er bare den som er så slem. En slik dårlig salgskonkurranse (spesielt i den videoen) Comon, du må forstå hva jeg sier. Jeg kunne ikke stole på ham uansett. Jeg er glad du har oppnådd suksess under ham, og handler full tid, jeg vil aldri være i stand til å bli med i disse nivåene siden jeg også er en fotball trener i trening (noe jeg aldri kunne gi opp), som sammen med handel er et av mine mål i liv. Men gratulerer med deg uansett. Virkelig gode ting. Men ja, til OP EddyR, er hans vibe det viktigste punktet jeg ønsket å lage i dette innlegget. Hvis måten han høres i den videoen, er noe som appellerer til deg, så har jeg ingenting mer å si, og jeg ønsker deg alt godt i dine fremtidige bestrebelser. Sist redigert av ApexPredator 11-28-2013 klokken 02:25. Opprinnelig skrevet av ApexPredator Jeg kommer til å holde min munn lukket fordi jeg vet mer enn du tror jeg gjør. Men takk for din målte respons Simon, jeg tror ikke du er gretten i det hele tatt, men Eddy spurte om noen har sett på K2A, og jeg har, og jeg var ikke veldig imponert. Jeg så på hans quotincome generatorquot system, som tilsynelatende var et av hans beste systemer. For en vits. Men likevel, det handler ikke egentlig om pengesiden av ting, jeg ville ikke være med å bli med på Anton Kreils Instutrade kurs for eksempel som er like dyrt fordi jeg på slutten av dagen stoler på Anton og hans evner på samme måte som jeg stoler på Chris og hans evner. Søk Greg Seckers navn på YouTube og se på hans videoer. Denne for eksempel Lær om Stock Trading Training - Alt om aksjemarked - YouTube Legg merke til hvordan han har 100 misliker på videoen, jeg har ikke engang falt ham ned ennå. Det er bare det som er så bra. , du må forstå hva jeg sier. Jeg kunne ikke stole på ham uansett. Jeg er glad du har oppnådd suksess under ham, og handler full tid, jeg vil aldri være i stand til å bli med i disse nivåene siden jeg også er en fotball trener i trening (noe jeg aldri kunne gi opp), som sammen med handel er et av mine mål i liv. Men gratulerer med deg uansett. Virkelig gode ting. Men ja, til OP EddyR, er hans vibe det viktigste punktet jeg ønsket å lage i dette innlegget. Hvis måten han høres i den videoen, er noe som appellerer til deg, så har jeg ingenting mer å si, og jeg ønsker deg alt godt i dine fremtidige bestrebelser. Fred, Apex. Lol hei Apex Jeg beklager hvis jeg antok mindre kunnskap enn du har, beklager jeg. Jeg hadde ikke sett den spesifikke videoen - Jeg har aldri gjort aksjesiden - men jeg kan tilgi dem en cheesey salgskonkurranse som jeg er ganske god til å finjustere salg og se på mekanikken. Men jeg vet var alt annerledes, slik at noen bare får en dårlig stemning fra videoene. Jeg ser vanligvis på Eric Thomas vids, så jeg har ikke en tendens til å se mange K2A som jeg har tjent mye penger på IG i 2010, men jeg har ikke handlet dem siden jeg tror andre tilnærminger fungerer bedre, i disse dager. Samlet sett har jeg gjort mye mer enn min investering tilbake bare grunnskurset, og er nå heltid, som er flott for de av oss med unge familier (jeg tilbringer mer tid på å shuttling fire barn rundt i skolen, fotball trening etc enn jeg gjør i foran PCen), så jeg er en fan av produktet. Jeg har imidlertid ikke noen personlig link til selskapet, og jeg er helt avslappet over de fleste her på tvers av dem, så lenge det er ærlig. Du er alltid ærlig og like målt så vær så snill, tror ikke jeg angrep deg. Uansett, beklager, jeg gjorde en utslettsantakelse og har en flott bursdag Takk for forslagene. Simon, har du hørt om prop courseet jeg kan ikke synes å få for mye info om det, og er litt opptatt av salgsstykket vs hva de egentlig gir. Jeg har også en ung familie, og ideen om å kunne jobbe hjemmefra i min egen tid appellerer til meg, bare ikke sikker på at jeg kan risikere 7k utlegget for et kurs uten å vite mye om det. Takk, jeg har hørt om det, selv om jeg synes det er moderat nytt. Jeg har ikke gjort det selv selv. Jeg tror at de gir deg litt penger til å handle på en fortjeneste, så lenge du handler innenfor visse parametere, men jeg har ikke tatt kurset - jeg tok det vanlige kurset for fire år siden. Jeg fant ut at grunnkurset gjorde alt jeg trengte - med fire unge barn, ni måneder til ni år, kan jeg være rundt for skolekjøringer osv. Mens jeg tjener mer penger enn jeg noensinne har jobbet for mannen, derfor min fortalte handel og utdanning . Id spør K2A å sende deg mer blurb, men for en mer upartisk visning er det en sporadisk BP-besøkende jeg vet om hvem tok prop courseet - slipp meg en PM og jeg sender deg skjermnavnet. Beklager ikke å være mer nyttig. Denne mannen kan gjøre deg rik. Eller kunne han søndag 12 februar 2012 00.04 GMT I et lite konferanserom i et Marriott-hotell, ved siden av Canary Wharf i Londons Docklands, sitter 11 ambisiøse valutahandlere engrosed og lytter til en mann som hevder å ha hemmeligheten for å få ubegrenset rikdom. Jeg lover deg, gutta: Så lenge du følger hva jeg gjør, skal du tjene penger. Det er veldig vanskelig å ikke tjene penger, sier presentatøren, Gurdas Singh, til et coachingfirma kalt kunnskap til handling. Stol på meg: Når du begynner å handle, vil dine familiemedlemmer gi deg penger til å begynne å handle for dem. På slutten av dagen gir bankene deg ingenting. Ikke sett noe i en Isa det er sløsing med tid. Singhs tonehøyde forsterkes av den imponerende påstanden om at prins William spiller for selskapets polo-lag, pluss en glimrende reklamevideo med en blomstrende voiceover som ligner på Hollywood-filmtrailere. Filmens forteller introduserer kunnskap til handlinger, internasjonalt anerkjente verdiskapingsekspert Greg Secker, før du flyter en fantastisk mulighet: Med over 4tn blir handlet daglig, er den største muligheten i menneskehetens historie her for å ta. Det er vanskelig å ikke være litt imponert, og mange av Marriott-deltakerne synes interessert i å betale nesten 2500 for å melde seg på introduksjonskurset. Men utenfor møterommet kommer en mer spennende historie fram. Kunnskap til Action Holdings styres av Secker, som selskapets nettsted introduserer som en ivrig polo-spiller, far til Santiago, filantrop og grunnlegger av Knowledge to Action-stiftelsen som bor i London med sin nydelige kjæreste Katherine Scott. Selskapets regnskap viser at sin topplønte direktør nesten sikkert Secker mottok 2,2m i 2009 da konsernet hadde overskudd på 738.194 og 1,6m i 2010 da selskapet hadde et tap på 1m, da veksten tillot det å investere i en nytt australsk datterselskap. Markedsføringsmateriellene fortsetter i en kjent trygg vene: Ved å bruke de samme handelsstrategiene som ble oppdaget på sine reiser rundt internasjonalt handelsgulv, vokste Gregs personlige handelskonto i en slik grad at han bestemte seg for å forlate investeringsbankverdenen. Allerede en rik mann, Greg, ble pensjonert som visepresident for Mellon Financial Corporation i en alder av 27 år for å sette opp et handelsgulv hjemmefra. Dette bildet er forbedret av nettsidene i presseseksjonen, hvor lenker til artikler om Secker og hans firma inkluderer et intervju der han forteller et finansielt nettsted om hans tid som kjører handelsgulv. Den kombinerer for å skape et inntrykk som kan få noen til å anta at Secker var en handelsmann hos Mellon (nå Bank of New York Mellon). Var han Etter gjentatte ubesvarte spørsmål som spurte hvem Secker hadde handlet for, utviste Kunnskap til handling en uttalelse. Det sa: Mr Seckers bakgrunn er tydelig angitt på Kunnskap til handling nettsted. Det er ingen påstand om at Mr Secker var en handelsmann hos BNY Mellon, og Mr Secker gjør ikke noe slikt krav. Likevel jobbet Secker for Mellon, så det er tenkelig at han lærte fra handelsmenn og brukte leksjonene til å lære andre. Kunnskap til handling nettsted har en rekke glødende testimonials, inkludert en fra Leslie Leung (eller Lang to stavemåter er gitt på nettstedet), en tidligere interiørdesigner. Jeg begynte å lære forex utenrikshandel mens jeg jobbet, sier hun. Da jeg følte at jeg var trygg nok, bestemte jeg meg for å trekke seg fra jobb og handle fulltids, jeg vil definitivt anbefale dette kurset til folk. Det er et fantastisk læringsmiljø. Det er mange flere langs liknende linjer, og det ser ut til å være situasjoner der handelsmenn risikerer Kunnskap til Handlingsfond. Nettstedet legger til: Secker eier personlig en av de høyest effektive private handelsgulvene (Live Trading Floor Ltd) som sysselsetter heltidshandlere med de samme strategiene Greg lærte på sine reiser rundt handelsgulvene i verden. Men det antyder et åpenbart spørsmål: hvordan er virksomheten rangert som høyest resultater De siste regnskapene på Companies House viser Live Trading Floor er heleid av Seckers Knowledge to Action Holdings. Datterselskapet hadde netto eiendeler på bare 91.132 per 31. desember 2010 og hadde et tap i løpet av året på 97.132. Videre regnskapsføres beholdningsselskapene for året som slutter 31. desember 2010, som ble godkjent i september 2011, stat: Live Trading Floor Limited foretok ikke handelsaktivitet i løpet av året. Det stemmer ikke helt med Singhs tonehøyde til potensielle kunder på seminaret: Hvis det er lett å lære å handle for 7,99 fra en bok kjøpt hos WH Smith, tror du ikke alle ville gjøre det han spurte. Du må være på en pro trading floor, eller komme inn på vår pro trading floor. Til tross for et svar fra kunnskap til handling, er det fremdeles ikke klart hvordan Live Trading Floor er klassifisert som høyest mulig. Selskapet sa: Handelsprestasjonen er bosatt i handelsmennets skattefrie personlige kontoer og påvirker utførelsen av sikringsfondets indeks. Det skal ikke vises i Live Trading Floor-kontoer. Denne tilsynelatende reticensen for å diskutere detaljer om Seckers trading legitimasjon ringer en klokke med noen tidligere ansatte, som foreslår at hans sanne talent er i salg. En fortalte observatøren. Kunnskap til handling er en salgsorganisasjon, men heldigvis er flertallet av folk som deltar på et gratis seminar, forsiktige med gjentatte løfter om ubegrenset formue for liten investering og nesten ingen jobb, og er endelig redd av timeshare-stilkonkurransen på slutten . Dessverre, for hver seminarløp, er ikke om 10 mennesker forstyrret. Med tanke på omfanget av markedsføringen og det høye antallet gratis seminarer som kjøres over hele Storbritannia, kommer mange mennesker fra varierende demografi til å betale over 2000 for et kurs som kanskje ikke gir dem noen penger og vil nesten definitivt ikke gjøre dem slag av stor inntekt solgt til dem på de frie seminarene. Den skuffelsen har ført til mange negative vurderinger av kursene som blir lagt ut på nettet. Imidlertid insisterer andre ex-ansatte at det lærte innholdet er bra, men at presentatørene iblant enormt overdriver den lette delen som delegater vil kunne gjøre store profitt. De sier også at det avgjørende treningselementet ofte blir forsømt for å forsøke å selge videre kurs, som Momentum Coaching på 2.220 eller Master Trader på 6.596. Kerry Twite, som betalte 2,396,40 kroner til en kurs for handelshøgskole i fjor, sa: Kurset forklarte det grunnleggende om handel og ga meg en nybegynner et par grunnleggende handelsstrategier som jeg kunne begynne å bruke straks. På fora var min forstand at kilden til mye av den negative kritikken var for det meste utilfredsstillende, rask-raske typer som hadde deltatt på kurset på jakt etter den hellige handelsgrenen. Sannheten er at det ikke er noen hellig gral. Der du kan kritisere er at oppsalg er litt åpenbar og tunghendt til tider. Og du fikk følelsen av at noen av de påstandene som ble gjort med hensyn til kapitalvekst, sportsbiler og så videre, kan være overdrevne. Kunnskap til handling ga en lang liste over kundebevisninger, og vektet sitt poeng at det er mange som har funnet kursene verdifulle og hevder at de handler lønnsomt, mens det sier at det verken lover eller garanterer suksess. Selskapet la til: Rundt 100 000 personer har deltatt i kurs som kjøres av kunnskap til handling rundt om i verden. De aller fleste har hatt kursene og funnet dem å være svært profesjonelle, informative og god verdi for pengene. Vi har hatt et lite antall deltakere som oppdaget at handel ikke var for dem og derfor kritiserte senere opplæringen. Dette er dessverre uunngåelig når tallene er så store. Vi har utviklet et sterkt merke med tusenvis av fornøyde kunder og vil ta rettslige skritt for å forsvare vårt omdømme kraftig hvis det er nødvendig.

No comments:

Post a Comment