Wednesday 25 October 2017

Forex Trading 212 Opinie


Trading 212 anmeldelser Jeg vil si at jeg noensinne aldri har sett en bedre forex megler enn Trading212, og absolutt nå spør du deg selv hvorfor jeg sier ord slik. Så jeg vil fortelle deg hvorfor Trading212 er den beste megleren på markedet. Lets see: 1- de har fantastisk, hjelpsom, erfaren og flerspråklig støtte som jeg aldri har bedt dem om for å spørre uten deres fullstendig, tydelig og raskt svar med full forklaring og den gode tingen de er online for 245 Så når du trenger dem, skal du finne dem blant dine hender. 2- de er regulert av FCA og ICF de sier at alle klientfondene holdes separat i segregerte bankkontoer og dekkes av Financial Services Compensation Scheme, FSCS og Investors Compensation Fund, ICF Så våre penger er på et trygt sted 3- rask respons med hver clicktouch du har laget. alle kjøp og salg prosesser blir gjort så fort kan være i 0.005S 4- deres plattform er fantastisk, enkel å bruke og den er tilgjengelig overalt du vil ha, selv på skrivebordet eller på mobilen din. 5- Hvis du ikke har erfaring i forex og CFDs, slik at du kan stole på deres undervisningsvideoer og tips og selvfølgelig kan du bruke demo-kontoen med en sjanse til å handle med 10000 virtuell kreditt 6- deres kontofinansiering og uttak er så raskt og nøyaktig med det de sier i deres fundwithdraw-seksjon, alle disse er gode grunner til å håndtere denne megleren uten å frykte med full tillit til meg Trading212 er Wolf of Forex og CFDs meglere. Merknader: Trading 212 anmeldelser Danmark, Jof 10. september 2015 4 måneder Totalt 2 måneder LIVE med denne megleren Flott grensesnitt, god støtte og flott at du bare trenger å sette 100 EuroUSD inn på din konto for å spille live. Tags: Trading 212 anmeldelserThe smart trading app 1 Trading App i Storbritannia for 2016 Det var viktig for meg å ha full kontroll eller å ta saker i egne hender. Jeg kom over Trading 212, og etter å ha sammenlignet med andre meglere, registrerte jeg en konto. Jeg har vært med dem i over et år, og det gode er at du har full kontroll over pengene dine og et virkelig seriøst og hjelpsom kundesupportsteam. Alle mine spørsmål blir besvart på stedet. Hva setter Trading 212 fra hverandre er de mange forbedringene som gjør handel mer effektiv. En fin måte å bli introdusert i verden av handel. Denne plattformen gir deg en praksiskonto der du kan lære innkjøp og outsourcing av handel. Nyttig råd og verktøy. Lett å bruke. Jeg brukte praksiskontoen i noen uker og bruker den fortsatt til å veilede meg. Startet handel med en reell konto for et par måneder siden og gjorde en god avkastning og nyter også prosessen. Sterkt anbefalt. En trygg og pålitelig plattform, enkel å bruke og rask i utførelsen av ordrene. Det kan sammenlignes med et 5-stjerners hotell hvor høflighet og skjønn alltid er på toppnivå. Til slutt vil jeg si at plattformen er best i alle aspekter. Trading 212 er en kul moderne plattform. Jeg bruker både webversjonen og iOS-appen, og begge er godt justert til enheten. Kartene, verktøyene for teknisk analyse, informasjonen, alt er pent integrert med grensesnittet og oppfyller de moderne standardene. Trading 212 tilbyr et bredt utvalg av instrumenter som økes hele tiden. Det er enkelt å begynne å jobbe med denne plattformen med et så intuitivt grensesnitt. Practice-kontoen er fantastisk, man kan virkelig trene på den uten stress. Nye oppdateringer med nye funksjoner for appene blir utgitt hele tiden. Trading 212 er en fremragende plattform. Grensesnittet er klart og greit, det er den mest praktiske plattformen jeg har kommet over hittil. Det er mye enklere å plassere ordrer og ventende bestillinger enn på andre plattformer. På grunn av det store utvalget av handelsinstrumenter er det enkelt å finne instrumenter som jeg vil handle med. Jeg vil fortsette å bruke Trading 212. Fortsett det gode arbeidet jeg har brukt Trading 212 i lang tid. Før jeg begynte, gjorde jeg mye forskning på ulike meglere og plattformer og valgte Trading 212 på grunn av deres kundeservice, hvor raskt de løser våre spørsmål, bekymringer eller systemproblemer. Jeg er veldig takknemlig for den høye profesjonelle tjenesten og for de som gjør sitt beste, slik at plattformen fungerer perfekt hver dag. Trafikk212 Omtale Besøk nettstedet Live diskusjon Bli med i live diskusjon av Trading212 på vårt forum Trading212 profil levert av Trading 212 Kundeservice, Aug 22, 2016 Trading 212 er en avansert, høy ytelse mobil og web app for handel FOREX og CFDs. Det har blitt utviklet for å støtte forhandlerne med et enkelt, intuitivt grensesnitt, millisekunders gjennomføring og et bredt spekter av profesjonelle funksjoner. Et omfattende sett med diagrammer og tekniske verktøy gir et vell av data og analyse om trender, nyheter og markedsflyt på brukerens fingertupper. Den fullstendige Trading 212-opplevelsen er tilgjengelig på alle enheter mobil og stasjonær. Alle iOS - og Android-brukere kan laste ned gratis native apps. Trading 212 er et handelsnavn for Avus Capital UK Ltd. og Avus Capital Ltd. Avus Capital UK Ltd. er registrert i England og Wales, godkjent og regulert av Financial Conduct Authority, FCA (Registernummer 609146). Avus Capital Ltd. er registrert i Bulgaria og er autorisert og regulert av Financial Supervision Commission (Registernummer RG-03-0237). CFD er leveraged produkter. Trading CFDs er risikabelt og krever et visst nivå av erfaring. Sørg for at du forstår alle de involverte risikoene og høy sannsynlighet for å miste investeringen. kontakt num. 923335730506 Hei alle en. Jeg er fra Pakistan. Jeg prøvde å åpne mitt acct på trading212. Jeg spurte noen spørsmål om chat med oss ​​plattformen som tilbys i trading212 app. Da jeg spurte det hvorfor jeg ikke kan åpne mitt acct med avus kapital UK ltd. de blokkerte meg bare fra chatten. Dette selskapet er bare bra med innbyggerne i Storbritannia. De vil ikke ha andre land til å få sikkerhet for FCA. Jeg tror de gjør svindel med folket i andre land. Andre klokt hva er årsaken til at du ikke registrerer folk i det britiske registrerte selskapet Investoren bør ha rett til å velge hva han liker ikke, hva er i avisens beste interesse. Jeg vil Wright og post om dette på hver eneste plattform. Hvorfor dette selskapet tvinger folk til å åpne acct med bulgarsk selskap This gjør alt dette mistenkelig for meg. Svar fra Trading 212 sendt 27. desember 2016: Hei, Fazal. Kundestøtteforeningene vil aldri forstyrre chatten med en kunde. Sannsynligvis skyldes det et teknisk problem. Hvis du vil fortsette samtalen, kan du starte en ny chat eller ta kontakt via e-post eller via telefon. Foreløpig tegner innbyggerne i Storbritannia og Tyskland sine kontrakter med Avus Capital UK Ltd. Innbyggerne i andre land skriver sine kontrakter med Avus Capital Ltd. Denne informasjonen er tilgjengelig ved åpning av en reell konto, i kvotering 212 er en tjeneste avquot feltet . Du mottar den samme tjenesten uavhengig av regelverket. Vær sikker på at svindel aldri kan være tilfelle, og alle klienter blir behandlet rettferdig. Jeg handlet av denne megleren i en periode på 3 år, og jeg kan si at de svindler folk. Jeg kan til og med bevise denne uttalelsen og prismanipuleringene fra denne markedsføreren. Jeg handlet med ekte penger, og mine gevinster og tap var også ekte, så jeg snakker om dårlig slippe, stoploss jakt, prismanipulering osv., At de vil gjøre alt for å få deg til å tape igjen og igjen. Fordi dette er hva denne typen markeds beslutningstakere gjør, tar alle pengene fra de dumme forhandlerne som meg før eller kanskje deg. Avus Capital Ltd. er registrert i Bulgaria (Registrer nummer 201659500). Avus Capital Ltd. er autorisert og regulert av Financial Supervision Commission (Registernummer RG-03-0237). (I BULGARIA) Dette står på nettstedet: For din sikkerhet og i samsvar med våre forskrifter, blir alle kundens midler beholdt separat i segregerte bankkontoer og dekkes av Financial Services Compensation Scheme, FSCS (Avus Capital UK Ltd.) og Investors Compensation Fund, ICF (Avus Capital Ltd.). I det usannsynlige tilfelle av mislighold er FSCS-kompensasjonen opp til 50 000 GBP og ICF-kompensasjonen er opp til 90 (men begrenset til 20 000 EUR) av kundens midler. Hver klient vil bli kompensert dersom et av selskapene våre ikke overholder sine forpliktelser til kundene på grunn av sin økonomiske tilstand. Hvis Avus Capital UK Ltd. ikke klager på klientens klage, har klienten rett til å henvise det til Financial Ombudsman Service, som kan gi kompensasjon på opptil GBP 150 000.quot Så de er ikke regulert av Fca eller noen annen myndighet som Bafinen i Tyskland. Så hvis du virkelig har et problem med dem som jeg eller tror du at de ikke fungerer riktig, kan du kontakte den finansielle ombudsmannstjenesten i England, og når du har gjort dette, vil du høre at du har en kontrakt med Avus Capital Ltd. som er registrert i Bulgaria og de ikke kan ta handlinger, og de vil si deg beklager, vi kan ikke hjelpe deg. Så tenk på det selv. Det kostet meg 60 k, men ga meg mye erfaring og viste meg også et annet nettsted og de dårlige spillerne fra spillet som vi allerede spiller. Da jeg endret megleren, endret alt annet også. Svar fra Trading 212 sendt 28. november 2016: Hei, Mike. Trading 212039s kunder med britisk og tysk bosted undertegner kontraktene med selskapet Avus Capital UK Ltd. Dette firmaet er registrert og regulert av FCA (Register nummer 609146). Alle kunder som er innbyggere i andre land, inngår avtaler med selskapet Avus Capital Ltd. Dette firmaet er registrert og regulert av Financial Supervision Commission (Registernummer RG-03-0237). Informasjonen er tilgjengelig og tydelig angitt når du åpner en reell konto. Ta kontakt med kundesupportteamet og gi opplysninger om saken din. Det vil bli gjennomgått og alle spørsmålene dine vil bli besvart. Dette er svindelmegler. De viser FCA UK regulering, men ta klienter i deres bulgarske selskap hvor du ikke får beskyttelse som FSCS UK. Jeg ba dem om å forsikre seg om at de vil åpne kontoen min med deres FCA UKs-selskap, men de forsikret meg ikke. De fortalte at det automatisk blir valgt og kontoen din kan åpnes enten med bulgarsk selskap eller med britisk selskap. Så mine venner, det er lurer på oss bare ved å si at den automatisk blir valgt. Det finnes ikke noe slikt automatisk system. De tar alle ikke-britiske innbyggere i deres bulgarske selskap, og så gjør de hva de vil. De utvider spredningen, gir ikke tilbaketrekning, slipper og alle mulige ting for å skade kunder. Det er ingen regel i Bulgaria som TCF (behandle din kunde rettferdig) regel i FCA UK. Derfor, ingen FCA UK, og ingen tro på dette selskapet. Da jeg spurte om beskyttelse, fortalte de segregering, de fortalte om FSCS. Men de sørget ikke for at kontoen min åpnes i FCA UK regulation. Det betyr at de viser FCA UK, men dårlige folk ved å ta regnskap i Bulgaria Svar av Trading 212 Kundeservice levert 29. mars 2016: Hei. For tiden handler 212 212-kunder med UK og tysk residens med Avus Capital UK Ltd. Dette firmaet er registrert og regulert av FCA (Registernummer 609146). Klientene som er innbyggere i andre land, inngår avtaler med selskapet Avus Capital Ltd. Dette firmaet er registrert og regulert av Financial Supervision Commission (Registernummer RG-03-0237). All den informasjonen er tilgjengelig på Trading 212s nettside og firmaet du er i ferd med å signere kontrakten med, er tydelig angitt i begynnelsen av prosessen med å åpne en reell konto. Vær trygg på at det ikke er noe å bekymre deg for når du åpner en reell konto med Trading 212. Tjenesten er nøyaktig den samme, uavhengig av reguleringen. Vi følger strengt alle internasjonale beste praksis i bransjen og står for gjennomsiktig og lojal service. Vi er overrasket over at du har tvil i vår troverdighet, da vi aldri ga en eneste grunn til det. Kan du ta kontakt med oss. Vi vil gjerne snakke med deg og ta opp alle bekymringer du måtte ha. Beskrivelsen quotFOREX, GOLD og STOCKS er bare et trykk unna med vår intuitive trading app. Åpne en GRATIS Practice-konto eller handle med ekte penger når du er klar. Din kapital er i fare. Med Trading 212 får du tilgang til: - Over 750 finansielle instrumenter - Enkelt å bruke diagrammer optimalisert for Android - Finansielle nyheter og analyser - Stram sprer seg selv på nyhetstid - GRATIS Praksiskonto med virtuelle penger Med Trading 212 kan noen, hvor som helst, handel på de globale finansmarkedene. Åpne og administrer stillinger, kontrollrisiko, skjermytelse og alt dette mens du er på farten. CFD er leveraged produkter. Trading CFDs er risikabelt og krever et visst nivå av erfaring. Sørg for at du forstår alle de involverte risikoene og høy sannsynlighet for å miste investeringen. Trading 212 tilbys av følgende selskaper: Avus Capital UK Ltd. godkjent og regulert av FCA (Register nummer 609146). Avus Capital CY Ltd. autorisert og regulert av CySEC (Lisensnummer 29016). Avus Capital Ltd. godkjent og regulert av FSC, Bulgaria (Registernummer RG-03-0237). Selger: Avus Capitalquot Programmet fungerer nøyaktig det samme for demo og ekte kontoer, og støtten fra folket bak er profesjonell og fleksibel. Etter å ha testet andre plattformer, synes jeg dette er lettest å bruke. De fleksible swaps som brukes, er imidlertid ganske enkle å sammenligne med andre meglere. Stor plattform, god støtte, nå bare gi oss gode faste swaps -) Avus Capital 27. februar 2017 Hei, Alberto. Takk for din grundig gjennomgang. Rentebytteavtalen er korrelert med basisrenten i de respektive landene, som kan endres. Dette er årsaken til endringen av rentebytteavtalen hvert eneste gang. Ønsker deg vellykket handel med Trading 212. Avus Capital 24. februar 2017 Hei. De fleste brukere finner søknaden veldig intuitiv og praktisk å bruke. Ta kontakt med kundesupportteamet og del dine forslag og ideer. Det vil bli verdsatt, som tilbakemelding brukes til utvikling av tjenesten. Velg kategorien Mer i telefonappen, velg deretter Chat med oss ​​eller Om oss og bla nedover. Amin Noura 23. februar 2017 Avus Capital 21. februar 2017 Hei og takk for at du har vurdert mobilappen. Du kan også bruke nettappappen når du er på datamaskinen. Bare gå til trading212 og logg inn på din trading konto. Det er ikke nødvendig å laste ned eller installere noe. Den kjører i din foretrukne nettleser. Nyt din handelserfaring på alle enheter med Trading 212. Binet Mathew 17. februar 2017 Hva er nytt Tilleggsinformasjon

No comments:

Post a Comment